Bemutatkozás

Létrehozta Medovarszki János 2010. június 16-án

1.) Alapadatok:

A cég megnevezése: Antimigrén Könyvelő és Kereskedelmi Bt.
Alapítás időpontja: 1998. június 05.
Adószáma: 20876942-2-04
Cégjegyzékszám: 04-06-005293
Fő tevékenység: 74.12 számviteli, adószakértői tevékenység
Székhelye: Békéscsaba, Deák u. 25.
Vezető neve: Botyánszki Mihályné
Beosztása: irodavezető
Telefonszáma: 06/66 630-515 06/30 2486-401
Kapcsolattartó neve: Medovarszkiné Botyánszki Klára
Beosztása: irodavezető helyettes
telefonszáma: 06/66 630-515; 06/30 9159-075
E-mail cím: antimigren50@t-online.hu

2.) A pályázó bemutatása:

Az Antimigrén Könyvelő és Kereskedelmi Bt. 1998. június 5.-én alakult, egy beltag és egy kültag részvételével, akik természetes személyek. A társaság családi vállalkozás, elsősorban könyvelési adótanácsadói tevékenységet folytat.

A társaság beltagja az előző időszakban (1996-1998) könyvelési kft ügyvezető igazgatója volt. Vezető és szakmai ismeretek birtokában, eljutott arra a szintre, hogy egyedül a kft-ből kilépve családi segítséggel folytassa tovább betéti társaság formájában ez irányú tevékenységét.

A beltag tulajdonában lévő családi házból 55 m2 kialakított irodában folyik a munka négy szakmai alkalmazott segítségével. A könyvelő iroda kezdetektől fogva számítógépek és ügyviteli programok segítségével dolgozza fel ügyfelei könyvelési anyagait.

Ügyfeleink száma folyamatosan bővül.

A cég vezetői regisztrált könyvelők, illetve adótanácsadók, és a dolgozók szakmailag folyamatosan képzik magukat, ahogy az adótörvények, és egyéb rendelkezések módosulnak.

Szakmai konferenciákon valamint folyóiratok és az INTERNET segítségével napra készen az információk birtokába jutnak. A cég életében az elmúlt években már átfogó APEH ellenőrzések is voltak, melyek szinte mindig sikeresen fejeződtek be, az ügyfelek nagy megelégedésére ezért elmondhatjuk, hogy a hatóságokkal jó kapcsolatot sikerült kialakítani. Ügyfeleink adóügyeit, bevallások elkészítését állandó meghatalmazás birtokában internetes ügyfélkapun keresztül, felelőséggel vállaljuk.

A társaság a kezdeti nehézségeken túljutott, és sikerült bedolgoznia magát az ügyviteli szolgáltatás ezen területére.

A társaság fő tevékenysége: gazdasági társaságok és egyéni vállalkozók könyvelése, ami egyszeres és kettős könyvviteli rendszerben van feldolgozva.

Ügyfeleinkkel szerződéses kapcsolatban állunk és írásban rögzítve, az alább felsorolt munkák elvégzését vállaljuk:
- cégeink dolgozóinak bérszámfejtése
- társadalombiztosítási ügyintézése
- valamint a hatóságok (Statisztikai Hivatal, APEH, Cégbíróság, Helyi Adóhivatal, Nyugdíj- és Egészségbiztosítási Pénztár, Magánnyugdíj Pénztárak) felé való hivatalos ügyintézés, és kapcsolattartás.

Természetesen a számítógépekhez Windows 98, valamint az XP verziója, és a MS Office program csomag, a könyvelési, bérszámfejtési munka elősegítésére a DIAMOND integrált ügyviteli rendszerprogram, és a Prim-Szoft ügyviteli programja (főkönyvi könyvelés, tárgyi eszköz nyilvántartás, bérszámfejtés) áll rendelkezésünkre.

A társaság statisztikai állományi létszáma: 6 fő. Az irodavezető beltag mérlegképes könyvelői, valamint adótanácsadói végzettséggel és 16 év szakmai tapasztalattal rendelkezik.
A tulajdonos társ, aki a beltag leánya munkaviszonyos kültagként dolgozik a társaságban. A szolnoki Kereskedelmi és Gazdasági Főiskola kereskedelmi közgazdász szakán végzett, és adótanácsadói szakvizsgával rendelkezik.

A két munkaviszonyos dolgozónak is mérlegképes könyvelői oklevele van.

A társaság tagja a Magyar Adótanácsadók Országos Egyesületének, valamint a Békés Megyei Adótanácsadó Klubnak.

Folyamatosan a szakmai konferenciákon, valamint tanácsadásokon részt vesz, hogy tájékozódjon az aktuális változásokról.

Társaságunk nagy részben gyógyszertárak könyvelésével foglalkozik, valamint kereskedelmi és mérnöki szolgáltató KFT-ék, és egyéni vállalkozók ügyvitelét végzi.

A megvásárolt informatikai díjnyertes ügyviteli programunk nagyobb kapacitást, ügyfélkörünk bővítését, valamint üzleti tervek, eredmény kimutatások, promóciók készítését elősegíti.

3.) A pályázó ajánlása:

A kért feladatokat teljes körűen vállalni tudjuk, és szolgáltatásunk irányára tárgyalásunk alapja.